Doorgaan naar hoofdcontent

Zorg-bonus

 

Sage dit = echt belachelijk. De hogere inkomens, krijgen geen bonus, stond op, het nieuws. Volgens mij, zijn da, de IC verpleeg-kundigen, & intensivisten. Dat zijn, net de mensen waar het om gaat. Ik ben, geen fan van de zorg, maar dit = n belachelijk iets. Doe hier eens iets aan. Ze hebben, langer, & harder gewerkt. Doe n bonus. Hier hebben, ze ook langer, & harder gewerkt. 

Ik mag, geen namen, noemen. Ik wou, wel ff zeggen da ik t echt belachelijk, = da ik, niet op bed zou mogen eten.

U.

Reacties