Doorgaan naar hoofdcontent

Pers-conferentie Rutte, & de Jonge

 Ik ben, er-mee op-gehouden, toen die Rutte, iets zei, over ons ge-drag. Mijn hart, mijn hart, weet die eikel niet, maar ik heb n hart.

T was weer: schatje ik kom zo naar huis.? 

werkelijk? 

Iets wa op Rutte leek, zei er-na da ''we van bondage-speIetlletjes houden''. we watte ? Laat mij, er -buiten eikel. Ook , had hij, iets over, n trio met, Tay-lor swift. Hmmhmm,  ik vind, alles best,  als ik, er maar geen onder-deel van uit-maak. 

Iets serieus?  O ja,  ze hadden, t over t Corona-virus. Voor de rest NOs.

Let's en-slaave the human race.

Uwenasseres.

Reacties