Doorgaan naar hoofdcontent

Meer faillissementen, door Corona-loon-steun-stop

                                                               

Ich habe, doch ge-sagt (ik hou, er-mee op, ik kan geen Duits), da t geen goed idee =. Wa blijkt? Meer faillissementen.

Er zijn, minder mensen, dus minder in-komsten. Logisch, t= nie af-gebouwd, was in-eens weg.

- Ver-berg da er nooit nooit al-tijd loon-steun nooit nooit al-tijd =.

Ik zeg, net tegen, leek voor mij t kut-kabinetje. En-fin zeggen ze dus namelijk iets over da ik had ge-zegd da t fraude was. Da kan allemaal wel wezen, maar ik, zei er ge-lijk bij da we die onder-nemers moeilijk, in de kou kunnen laten staan. Ik be-doel da kan, toch moei-lijk preventief?

Ik zat, s te denken, eh die onder-nemers, gaan allemaal de WAZ in, das n door de over-heid ge-sponsorde uit-kering, ver-krijg-baar bij t UWV. Das toch loon-steun, in iets andere vorm da wel., maar toch. Ik denk, zo krijgen zelf-standigen n uit-kering,  & hun voor-malig werk-nemers WW. Per saldo, zijn we denk ik, goed-koper met loon-steun. 

Ik werd, net naar bed ge-bracht. Mijn arm-band, bleef steken, zegt ze iets over de kroon-juwelen. Da toontje. Da zie ik, zelf ook, wel da da toch echt nie t ge-val =.

Uwenassereseres.  





Reacties